مجتمع آموزشی هوشمند دانا، (مصاحبه و پیش ثبت نام)

به دلیل تکمیل ظرفیت پایه های دوازدهم، یازدهم و دهم،  تا اطلاع بعدی از پیش ثبت نام و تعیین وقت مصاحبه  معذور هستیم و از این بابت پوزش می خواهیم.

برای تعیین وقت مصاحبه و پیش ثبت نام در مجتمع آموزشی هوشمند دانا، پس از عضویت در وب سایت دانا،   با سه کلیک،  می توانید وقت مصاحبه و پیش ثبت نام را  سفارش دهید.

اگر تاکنون عضو وب سایت دانا نشده اید، ابتدا در صفحه اصلی بر روی دکمه (ورود/عضویت)     در قسمت بالا سمت چپ کلیک نمایید و فرم عضویت در وب سایت دانا را تکمیل نمایید. پس از چند ساعت از سوی مجتمع آموزشی هوشمند دانا با شما تماس گرفته خواهد شد و عضویت شما تایید می شود. سپس همانند سایر دوستان دانا که عضو وب سایت دانا هستند به روش زیر ادامه دهید. 

برای تعیین وقت مصاحبه و پیش ثبت نام در مجتمع  آموزشی هوشمند دانا لطفا به روش زیر عمل نمایید:

 

  1. دوستان دانا، دانش آموزانی عزیزی که عضو وب سایت دانا هستید، در صفحه اصلی وب سایت دانا قسمت بالا سمت چپ،  بر روی دکمه (ورود / عضویت)   کلیک نمایید.  و  با کدکاربری (شماره ملی) و رمز ورود خود وارد وب سایت دانا شوید.
  2. سپس در صفحه اصلی بر روی باکس قرمز (تعیین وقت مصاحبه ….) کلیک نمایید.
  3. اگر مهرماه 1400 در پایه دهم تحصیل خواهید نمود، در این صفحه، بر روی   (مصاحبه و پیش ثبت نام پایه دهم)    کلیک نمایید.  (کلیک اول)
  4. اگر مهرماه 1400 در پایه یازدهم تحصیل خواهید نمود، در این صفحه، بر روی  (مصاحبه و پیش ثبت نام پایه یازدهم)    کلیک نمایید.  (کلیک اول)
  5. اگر مهرماه 1400 در پایه دوازدهم تحصیل خواهید نمود، در این صفحه، بر روی (مصاحبه و پیش ثبت نام پایه دوازدهم)   کلیک نمایید.  (کلیک اول)
  6. سپس بر روی دکمه  (اقدام به پرداخت)  کلیک کنید   (کلیک دوم)
  7. سپس بر روی دکمه  (ثبت سفارش)   کلیک کنید.   (کلیک سوم)
  8. سفارش شما برای تعیین وقت مصاحبه و پیش ثبت نام،   دریافت شده است. منتظر تماس از سوی مجتمع آموزشی هوشمند دانا باشید با شما هماهنگ خواهد شد.

شما می توانید قبل از ثبت سفارش برای تعیین وقت مصاحبه، توضیحات مختصری در خصوص مجتمع آموزشی هوشمند دانا مطالعه نمایید. برای این کار بر روی  (توضیحات) در این صفحه در زیر هریک از پایه های تحصیلی کلیک کنید، وارد صفحه توضیحات خواهید شد. سپس طبق فرآیند فوق ادامه دهید.

از شما دعوت می کنیم به جمع دوستان دانا بپیوندید.

دور همی دوستان دانا در  صفحه اینستاگرام (DANASCHIR)

راهنمای تصویری مراحل تعیین وقت مصاحبه و پیش ثبت نام به شرح زیر:

(کلیک دوم)

(کلیک سوم)

(صدور تایید و پایان)