مشاوره، کنکور 99

خدمات مشاوره کنکور 99، ویژه دانش آموزان عزیزی است که در سال 1398 و همچنین فصل بهار 1399 با مرکز مشاوره دانا، همکاری داشته اند و خدمات مشاوره را دریافت کرده اند. این دانش آموزان در فرصت بحرانی و حساس دوماهه تا کنکور 99 از اول تیرماه تا آخر مردادماه به صورت هفتگی مشاوره نظارت و کنترل می شوند که در لحظات پایانی، بتوانند با موفقیت در کنکور، نتیجه سال ها تلاش خود را به خوبی مشاهده نمایند.

جلسات مشاوره و برنامه ریزی دانا، بصورت زنده و تعاملی است و مشاور محترم در گفتگوی زنده با دانش آموز عزیز ابتدا، سطح آمادگی دانش آموز را سنجش و ارزیابی می نماید، نقاط قوت دانش آموز را شناسایی می کند و آنها را تقویت نموده و نقاط ضعف دانش آموز را نیز شناسایی کرده و براساس برنامه ای که طراحی می کند، نقاط ضعف را برطرف می نماید. برای هر دانش آموز به صورت اختصاصی و بر اساس نقاط ضعف، پرسش هایی طراحی می شود و آزمون ها به صورت انفرادی برگزار می شود.

مزیت مرکز مشاوره و آموزش هوشمند دانا نسبت به سایر مراکز مشابه در این است که در مرکز مشاوره و آموزش هوشمند دانا، به صورت اختصاصی و براساس مشکل هر دانش آموز که منحصر بفرد است، پرسش ها، بر حسب هر درس و برحسب هر موضوع، طراحی و آزمون ها برگزار می شود.

باعث افتخار ماست که میزبان شما باشیم در :

 

جلسات اینترنتی مشاوره کنکور 99

متاسفانه محصولی پیدا نشد

 

از شما دعوت می کنیم به جمع دوستان دانا بپیوندید.

دور همی دوستان دانا در کانال تلگرام (DANASCH) و صفحه اینستاگرام (DANASCHIR)